Connect with us
Hlavní chod v letadlech Thai Airways

Koronavirus

Aerolinky začaly během pandemie nabízet palubní jídlo na zemi i falešné lety

Aerolinky začaly během pandemie nabízet palubní jídlo na zemi i falešné lety

Pandemie koronaviru zmrazila začátkem roku celý letecký průmysl – mnohé aerolinky nelétaly celé měsíce a některé z nich stále bojují o své přežití. Dnes už několik leteckých společností opět létá a pomalu roste, ale na čísla před koronakrizí, zdá se, dosáhnou až za několik let. A pokud patříte mezi ty, kteří po vypuknutí pandemie ještě neletěli a chtějí si to připomenout i bez letenky, můžete si například objednat palubní jídlo i na zemi.

Reklama

Koronavirová opatření v mnoha zemích způsobila, že jídlo a celý palubní servis byl často zakázán. U některých aerolinií to platí nadále, několik již jídlo a pití do své nabídky opět zařadilo.

Jedno kuřecí kari, prosím, „s sebou“

Ty aerolinky, které ještě nelétají nebo létají jen velmi omezeně, vynalezly během posledních týdnů i jiné způsoby a prodávaly své produkty fanouškům létání.

Společnost Thai Airways začala nabízet své palubní jídlo již v dubnu, kdy došlo k pandemii, formou take-away. Cathay Pacific v Hongkongu prodává svá jídla zaměstnancům letiště a například indonéská národní letecká společnost Garuda nabízí svá jídla jako take-away večeře.

Snažit se musela i americká společnost GNS Nuts, která dodává snacky aeroliniím American Airlines a United. Ty byly nuceny odstranit jídlo z paluby, a tak GSN Nuts nyní prodává zákazníkům své luxusní směsi ořechů z oblak online.

Australská letecká společnost Qantas začala prodávat pyžama z business třídy, kosmetické balíčky a krémy na ruce ve speciálních „balíčcích péče“ v hodnotě 16 eur (cca 430.

Některé letecké společnosti dokonce inzerovaly lety, které nikam nevedou. Na Taiwanu umožnilo tchaj-Peiské letiště Songshan stovkám lidí zaregistrovat se a nastoupit na palubu letadla, která nestartovala.

Zdroj: Guardian

Pokud máte připomínku nebo jste našli chybu, napište prosím na redakce@pelipecky.cz. Pokud máte cool cestovatelský příběh, recenzi, reportáž nebo blog a chcete se o své zážitky podělit se světem, nebojte se nám svůj text poslat na novinky@pelipecky.sk. Rádi ho zveřejníme v sekci Cestopisy.


Speciální slevy pro naše čtenáře

  • Sleva 250 Kč na letenky - stáhni si naši novou aplikaci, objednej letenky na Pelikan.cz za minimálně 500 Kč, zadej slevový kód PECKYAPPKA a ušetři 250 Kč z objednávky.
  • Půjč si auto přes Pelikán. Klikni, zvol si destinaci, porovnej ceny, vyber model auta a rezervuj. Auto si vyzvedneš po příletu na letiště. Kamarádíme se totiž s Rentalcars.com.
  • Naše srdcovka - cestovatelský newsletter, který odebírají desetitisíce cestovatelů v ČR i na Slovensku:
Klikněte pro komentář
Nahoru