Connect with us
platimpak

Novinky

Kupuj hned a zaplať později. Se službou PlatímPak už ti neuteče žádná letenka

Kupuj hned a zaplať později. Se službou PlatímPak už ti neuteče žádná letenka

Je konec měsíce, ty začínáš odpočítávát dny do další výplaty a vtom narazíš na akční letenky do tvé vysněné destinace. Je ti tahle situace důvěrně známá? Jestli ano, máme pro tebe do budoucna perfektní řešení. Díky službě PlatímPak můžeš koupit letenky hned a zaplatit až během následujících 30 dní, a to bez jakýchkoli poplatků a navýšení. Jak je to možné? Čti dál a zjisti víc.

Reklama

Co je služba PlatímPak?

Se službou PlatímPak můžeš odložit svoji platbu v e-shopu (tedy i u Pelikána) až do 25 000 Kč (minimální částka není stanovena) o 30 dní. Jednoduše ji zvolíš při výběru způsobu platby na konci objednávkového procesu, Reiffeisenbank provede rychlé vyhodnocení a následně i samotnou úhradu. Pokud danou částku vrátíš do 30 dní, služba je zdarma – nejsou s ní tedy spojeny žádné poplatky ani navýšení.

Odložená platba je formou spotřebitelské půjčky. Prvních 30 dní od nákupu se jedná o bezúročnou formu, po překročení tohoto období se řídí podmínkami spotřebitelské půjčky (Produktové obchodní podmínky pro půjčky).

Pro využití této služby není nutné, abys byl klientem Raiffeisenbank. V takovém případě můžeš službu využít maximálně desetkrát během kalendářního roku a vztahuje se na tebe limit 50 000 Kč odpovídající maximální částce, kterou lze za rok využít. Současně je takovým uživatelům umožněno mít v jednu chvíli vždy jen jednu neuhrazenou odloženou platbu. Pokud ovšem jsi klientem Raiffeisenbank, službu PlatímPak využíváš opakovaně a bez omezení.

platimpak

Jak probíhá platba při využití PlatímPak?

Jak jsme psali výše, služba PlatímPak se na konci objednávky v e-shopu nabídne jako jeden ze způsobů platby. Pokud ji zvolíš, odesíláš žádost o odloženou platbu. Tu banka vyhodnotí zpravidla do 30 vteřin na základě schopnosti zákazníka splácet své závazky. Výsledky mohou být tři:

1. Schválení platby

Proběhla úhrada a ty máš čas 30 dní na to, abys vrátil konkrétní částku a nevztahovaly se na tebe jakékoli poplatky a navýšení.

2. Podmíněné schválení platby

V tomto případě je vyžadováno ještě dodatečné ověření identity. Trvá jen pár minut a stačí jej absolvovat pouze jednou. Máš na něj tři dny, poté se žádost o odloženou platbu automaticky stornuje.

Uživatelé, kteří nejsou klienty Raiffeisenbank, jím musí projít vždy, ovšem pouze při první žádosti.

U klientů Raiffeisenbank obecně není dodatečné ověření identity vyžadováno, přece k němu může dojít. Banka ho bude požadovat, když v žádosti o odloženou platbu uvedeš telefonní číslo, které se neshoduje s číslem uvedeným v bance jako autorizační/kontaktní. Dalším důvodem může být, že svůj účet nevyužíváš aktivně a tudíž je třeba oveřit tvoji identitu.

Identitu lze ověřit prostřednictvím jednoho z těchto způsobů:

  • online přes bankovní účet vedený u jiné banky na tvé jméno,
  • pošleš haléřovou platbu, která ti bude vrácena po ověření, z účtu vedeného na tvé jméno,
  • zastavíš se na jedné z poboček Raiffeisenbank s občanským průkazem pro ověření.

3. Zamítnutí platby

Když ti platbu zamítnou, spojíš se s e-shopem (se zákaznickým servisem Pelikána) a objednávku uhradíš jiným způsobem. Důvodů zamítnutí platby může být několik. Jako klient Raiffeisenbank si v první řadě v bankovnictví nebo v Profilu zákazníka můžeš ověřit, jestli jsi u některé platby nepřesáhl datum splatnosti. Pokud nejsi klientem Raiffeisenbank, tak se bude zřejmě jednat o některou z níže uvedených příčin:

  • nemáš splacenou předešlou platbu,
  • službu PlatímPak jsi již využil desetkrát během kalendářního roku,
  • překročil jsi roční limit 50 000 Kč.
platimpak

Jak zaplatit objednávku?

Jakmile bude tvoje žádost o odloženou platbu schválena, banka ti pošle e-mail s potřebnými informacemi k úhradě. Všechny informace nalezneš současně ve svém Profilu zákazníka. Odkaz na Profil zákazníka najdeš v e-mailu a ve Smlouvě, která je přílohou schvalovacího e-mailu.

Pokud bys měl ještě další otázky, jako například dotazy týkající se vrácení zboží, zrušení objednávky apod., mrkni do sekce Častých dotazů.

Jak využít službu PlatímPak na koupi letenek u Pelikána?

Najdi si letenku podle svých představ, zvol datum svého odletu a příletu a potvrď svůj výběr tlačítkem Pokračovat.

platimpak

Ve druhém kroku objednávky vyplň údaje o cestujících a přejdi dál. Poté máš možnost přidat k objednávce pojištění. Výběr opět potvrdíš pomocí tlačítka Pokračovat.

platimpak
platimpak

V posledním kroku stačí vybrat ze způsobů platby službu PlatímPak a pokračovat podle instrukcí banky.

platimpak

PlatímPak

Akční letenky

Pokud máte připomínku nebo jste našli chybu, napište prosím na redakce@pelipecky.cz. Pokud máte cool cestovatelský příběh, recenzi, reportáž nebo blog a chcete se o své zážitky podělit se světem, nebojte se nám svůj text poslat na novinky@pelipecky.sk. Rádi ho zveřejníme v sekci Cestopisy.


Speciální nabídky pro naše čtenáře

    • Půjč si auto přes Pelikán. Klikni, zvol si destinaci, porovnej ceny, vyber model auta a rezervuj. Auto si vyzvedneš po příletu na letiště. Kamarádíme se totiž s Rentalcars.com.
    • Naše srdcovka - cestovatelský newsletter, který odebírají desetitisíce cestovatelů v ČR i na Slovensku:
    5/5 - (1 vote)
Klikněte pro komentář
Nahoru