Změny v plánech? Uprav si letenku bez udání důvodu s novou službou
Obsah článku
Jupí! Rezervoval/a sis letenku do vysněné destinace a nemůžeš se dočkat odjezdu? Při objednávání letenek nechceme ani pomyslet na to, že by se náš výlet či dovolená nakonec neuskutečnily. Člověk ale míní a život mění, což občas přináší komplikace i při cestování. A když se nakonec něco nepříjemného přihodí, nemusí to vždy spadat do tabulek odškodnění v rámci pojištění. Některé věci je obtížné vysvětlit, a proto jsme přišli s novinkou – službou „Změna z jakéhokoli důvodu“.
Je to přesně tak, jak čteš. S novou službou můžeš od základů překopat svoji letenku, a to bez udání důvodu až do 3 dnů před odletem.
Jak to funguje?
Při zakoupení služby Změna z jakéhokoli důvodu máš ke změně údajů na letence k dispozici kredit ve výši až 80 % z ceny rezervace. Změnit můžeš například jméno cestujícího, den odletu, ale také destinaci či dokonce leteckou společnost, pokud máš v rámci obdrženého kreditu a všeobecných podmínek na tuto změnu nárok.
Po zpracování tvého požadavku na změnu ti nabídneme dostupné možnosti pro změnu letenky. Když si zvolíš a odsouhlasíš změnu, my ti obratem zašleme nové údaje o rezervaci. Když poplatek za danou změnu nepřesáhne výši 80 % z ceny původní rezervace, nemusíš nic doplácet.
Jaké podmínky pro využití služby je třeba dodržet?
- Je možné změnit jakékoli prvky z rezervace, a to do 3 dnů (72 hodin) před prvním odletem
- Nemusíš uvádět žádný důvod ani doklad
- Jedná se o jednorázovou změnu – nelze provést několik změn v různých formulářích/žádostech
- Kredit 80 % z ceny rezervace je třeba použít hned a nelze jej vrátit
- Kredit je možné využít ke změně letenky přes Pelikána
Kdy není možné využít službu?
- Pokud jsi rezervaci zrušil ty, společnost Pelikán nebo poskytovatel zájezdu
- Když požádáš o změnu později než 3 dny před odletem
- Výše kreditu nesmí přesáhnout 3000 € za rezervaci
- Kredit není možné aplikovat na změnu cestovní třídy
Jak si službu Změna z jakéhokoli důvodu zakoupíš a kolik stojí?
Novou službu od Pelikána je možné zakoupit v rámci nákupního procesu společně s letenkami. Možnost přidat k objednávce službu Změna z jakéhokoli důvodu najdeš v Detailu letenky a poté ještě na konci v části Shrnutí a výběr platby. To také znamená, že si tuto službu nemůžeš zakoupit dodatečně.
Cena za službu je individuální při každé objednávce a odvíjí se od ceny rezervace.
Jak si změnu můžeš uplatnit?
Na uplatnění změny máš 2 možnosti:
- Nejrychlejším způsobem je využít specializovaný online formulář, který vypadá takto:
Tento formulář najdeš v e-mailu, který jsi obdržel/a společně s objednávkou své letenky.
- Další možností je kontaktovat zákaznický servis na adrese letenky@pelikan.cz.
Po zpracování tvého požadavku ti nabídneme různé návrhy na úpravu údajů. Když si zvolíš a odsouhlasíš změnu, obratem ti zašleme nové údaje o rezervaci.
Pokud máte připomínku nebo jste našli chybu, napište prosím na redakce@pelipecky.cz. Pokud máte cool cestovatelský příběh, recenzi, reportáž nebo blog a chcete se o své zážitky podělit se světem, nebojte se nám svůj text poslat na novinky@pelipecky.sk. Rádi ho zveřejníme v sekci Cestopisy.
Speciální nabídky pro naše čtenáře
- Ubytování přes Booking.com za kámošské ceny, klikni a vyhledej si konkrétní destinaci.
- Půjč si auto přes Pelikán. Klikni, zvol si destinaci, porovnej ceny, vyber model auta a rezervuj. Auto si vyzvedneš po příletu na letiště. Kamarádíme se totiž s Rentalcars.com.
- Naše srdcovka - cestovatelský newsletter, který odebírají desetitisíce cestovatelů v ČR i na Slovensku: