Connect with us

Novinky

Vyjádření CEO Pelikána Tatiany Ondrejkové k aktuální situaci (Covid-19)

Vyjádření CEO Pelikána Tatiany Ondrejkové k aktuální situaci (Covid-19)

Vážení zákazníci Pelikána, milí přátelé, jak určitě i sami vnímáte, aktuální situace ohledně současných a preventivních opatření ve snaze zamezení šíření nového koronaviru a onemocnění COVID-19 v naší zemi i za hranicemi se stává stále vážnější a nikdo z nás by ji neměl brát na lehkou váhu či podceňovat.

Reklama

Světová zdravotnická organizace označila šíření viru za globální pandemii. Čína, Írán, Itálie a Jižní Korea jsou dočasně a preventivně téměř hermeticky uzavřené. Spojené státy americké od 13. března dočasně a preventivně výrazně omezují cestování z Evropy na nejbližších 30 dní a v České republice se rovněž nacházíme v mimořádné situaci.

Pelikán působí v cestovním ruchu více než 15 let a za ten čas jsme se vypracovali na jednoho z největších prodejců letenek a zájezdů v České republice, který zpříjemňuje lidem cestování i v dalších pěti evropských státech.

Podařilo se nám to i proto, že vždy a za každých okolností jsme se snažili s vámi, našimi zákazníky, komunikovat věcně, otevřeně, na rovinu. A nikdy to nemíníme měnit.

Ať už jde o krásné a příjemné chvíle plné zážitků z cest a poznávání, ale i méně příjemné, těžké momenty z cestovatelského prostředí, jakými jsou například zrušené lety a rezervace v ubytovacích zařízeních nebo krachy našich partnerů – leteckých společností či jiných cestovních kanceláří.

Sami vidíte, že přetrvávající šíření viru nutí téměř všechny vlády světa přijímat čím dál přísnější opatření, která mají výrazně negativní vliv na vaše cestovatelské plány i na ekonomiky zemí.

Prosím vás proto, vás, naše zákazníky, abyste měli při řešení vašich požadavků přes zákaznický servis Pelikána v nejbližších dnech a týdnech strpení, a abyste byli k případným chybám, které určitě přijdou, shovívavější než obvykle.

Zákaznický servis Pelikána pracuje už několik týdnů na maximum a vícero kolegů i na úkor jejich volného času či spánku podávají při řešení vašich požadavků přímo nadlidské výkony. Není to snadné, když se situace stále mění někdy doslova z hodiny na hodinu.

Jsem přesvědčena, že to spolu určitě zvládneme, a že všechny vaše cestovatelské plány, které šíření koronaviru dočasně a preventivně zastavilo, odložíte na později a opět se s důvěrou obrátíte na Pelikána.

Úplně rozumím případnému hněvu za některé opožděné či nepřesné odpovědi od mých kolegů ze zákaznického servisu a v jejich jméně se za jakékoli nepříjemnosti z posledních dnů omlouvám.

Bohužel, situace nabrala v globálním světě a měřítku rozměry, kdy ani my v Pelikánovi jako jedni z nejzkušenějších na českém trhu nedokážeme zabezpečit stoprocentní zákaznický servis pro každého tak, jak jste zvyklí za normálních okolností.

Jde totiž o situaci, na kterou se žádná firma nedokáže připravit.Bohužel, nedokážeme mít pro takovéto případy, které se vyskytnou jednou za několik let, k dispozici dalších sto nebo více zaměstnanců, kteří by vám se správným vyškolením dokázali poskytnout servis, jako za normálních okolností.

Můžete mi však věřit, že všichni v Pelikánovi se snažíme, aby všichni naši klienti dostali věcnou odpověď a pomocnou ruku co nejdříve.

Jestli jste tedy zákaznický servis Pelikána kontaktovali s vaším požadavkem elektronicky, ideálně přes e-mail, prosím, nečiňte tak opakovaně. Pokud se nám snažíte dovolat a telefon vám nezvedneme ani na třetí pokus, prosím, pošlete váš požadavek opět nejlépe e-mailem na [email protected]cz nebo pobyty@pelikan.cz. Moji kolegové vás určitě budou v co nejkratším možném čase kontaktovat.

Nepřiměřený tlak, hněv, arogance či úzkost vytváří zbytečný stres, který zase přináší zbytečné chyby a ty následně zbytečně oddalují reálná řešení vašich cestovatelských problémů.

Prosím proto, mějte více než kdy jindy na paměti, že i my v Pelikánovi jsme jen lidé, že i my máme podobné obavy, a že i nás se zmíněná dočasná a preventivní opatření bytostně týkají.

Děláme skutečně vše, co je v našich silách, abychom vaše požadavky vyřešili co nejdříve a k co největší spokojenosti. Ubezpečuji vás, že neignorujeme žádné z nich a už vůbec nestrkáme hlavu do písku.

Velmi pěkně vám děkuji za trpělivost, shovívavost a věřím, že kvůli žádné negativní zkušenosti s naším zákaznickým servisem v kontextu šíření koronaviru a onemocnění COVID-19 na cestovní kancelář Pelikán nezanevřete.

Jménem mých kolegů i mým vám ještě jednou, skutečně upřímně a lidsky, děkuji.

Tatiana Ondrejková,
CEO cestovní kanceláře Pelikán

Klikněte pro komentář

Žhavé #PELIPECKY

Novinky a zprávy ze světa cestování

POBYT DNE: 5* prodloužený víkend na Šumavě od 1 990 Kč https://t.co/izk5kVz18b2 dny dozadu
Chorvatsko úplně otevře hranice pro občany 10 zemí včetně České republiky https://t.co/yTfzPHe9Pn #novinky2 dny dozadu
Austrian Airlines oznámily návrat. Létat začnou 15. června! https://t.co/m8mGvF7Lju #novinky2 dny dozadu
Které země můžete navštívit: aktuální doporučení a zákazy (COVID-19) https://t.co/1a2S4Ot4Le #novinky2 dny dozadu
Černá Hora otevře hranice začátkem června. Zatím pro vybrané země https://t.co/8JGaF0RDO6 #novinky2 dny dozadu
Kypr proplatí náklady na dovolenou, pokud návštěvníkovi zjistí COVID-19 https://t.co/nwx0k4blFk #novinky2 dny dozadu
Gondoly v Benátkách už opět jezdí. Italové se vracejí zpět k životu https://t.co/MHqTCjomkz #novinky3 dny dozadu
Ryanair hlásí masivní nárůst rezervací na červenec, lidi neodrazuje ani karanténa https://t.co/YdmzjDse6I #novinky3 dny dozadu
Wizz Air se potichu přesouvá z Dubaje do Abu Dhabi, vzlétne do 2 týdnů https://t.co/FJbTM8l71N #novinky3 dny dozadu
Techno a falafel. Jak si užít Berlín, když máš dvacet https://t.co/gIl4UyU9Qd3 dny dozadu
1 2 3 5

Nejčtenější dnes

Doporučujeme:

Advertisement
Advertisement
Nahoru